poniedziałek, 3 grudnia 2012

Lekcja w szkole....chwalę się :))

Witajcie, 

dzisiaj byłam zaproszona na lekcje wychowawczą do klasy IV A. Robiliśmy z dziećmi aniołki z papieru na kiermasz świąteczny w szkole. Dzieci były całkowicie zaangażowane w prace, a robią przy tym tyle chałasu i bałaganu :))) że tu wielki ukłon dla wszystkich nauczycieli ha ha.
Prace wyszły bardzo fajne, nie przypuszczałam że dzieci są tak bardzo kreatywne!!!
 Oczywiście nie pomyślałam o tym żeby wziąć aparat i narobić fotek :( Ale to moje pierwsze tego typu zajęcia i chyba trema mnie zjadła :))

Za tą lekcję otrzymałam od pani Małgosi (wychowawcy klasy) podziękowanie oraz zrobioną przez panią choineczkę :)) Zostałam miło zaskoczona i przyznam że takiej choinki, jeszcze nie widziałam :) 
Pani Małgosiu, bardzo dziękuję :))




tu tylko w woli przypomnienia jakie aniołki robiliśmy (może uda mi się je sfotografować na kiermaszu w szkole, to się pochwalę)


No i tu ostatnia zbłąkana anielica z masy solnej


 Pozdrawiam Wszystkich i miłego tygodnia życzę :))

8 komentarzy:

  1. świetne są takie zajęcia, też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. choinkę piękną dostałaś ale szkoda że aparatu nie wzięłaś :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczka bardzo ciekawa, oryginalna i ofiarowana z serca ;)
    Aniołeczki piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Z dziećmi się świetnie pracuje, mają głowy pełne pomysłów :) A choinka ? takiej jeszcze nie widziałam super !

    OdpowiedzUsuń
  5. woow, kochana, brawo za inicjatywę.Podziw i szacuneczek za zaangażowanie w zajęcia z dzieciaczkami, pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zajęcia :) Też bym tak kiedyś chciała...
    Choineczka piękna. Brawo dla Pani nauczycielki:) Aniołki również piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i oryginalna choinka :)
    Też kiedyś chce być taką nauczycielka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam