środa, 18 marca 2015

skrzydła na drzwi

witajcie, nie mogłam się powstrzymać żeby pochwalić się skrzydełkami anioła :)
Przeglądając Wasze blogi niejednokrotnie natknęłam się na takie skrzydełka (mniejsze ....większe). I Szczerze mówiąc aż tak się nimi nie zachwycałam. Myślałam nawet że to nic nadzwyczajnego.....zwykłe proste...szału nie ma :)
Otóż myliłam się! Szał jest! Jestem w nich zakochana! I tak sobie myślę że u mnie,  będą w różnej wielkości i  kolorach i chyba we wszystkich pomieszczeniach w domu :))) 



I jak teraz patrzę na skrzydełka na Waszych blogach, to zachwycam się i wzdycham do nich :))
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Piekne i powiem Ci ze ja tez jestem nimi zachwycona i tylko czasu mi brak zeby je uszyc. Pozdrawiam i milego dnia zycze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te skrzydła !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. tez mi się marzą takie, ale wciąż brak mi czasu na realizację. Popzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie miłych słów i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam